Elektronická evidence tržeb / Dotazy a odpovědi

Servisní požadavky Kasafik řadíme do dvou kategorií

1) Akutní – zařízení nefunguje vůbec, nekomunikuje s finanční správou, na účtenkách není FIK apod. Souhrnem se dá říci, že se jedná o požadavek na řešení problému, z důvodu kterého nemůžete plnit zákonem danou povinnost EET.
V tomto případě kontaktujte servis na telefonním čísle 776281204 a to každý den (i víkendy a svátky) od 8 do 20h.

2) Ostatní – zde patří všechny požadavky mimo akutní požadavky.
V případě problému nebo návrhem na vylepšení prosíme o zaslání a popisu dané záležitosti na náš email. My daný problém prověříme, případně předáme vývojářům KASAFIKu do Brna. Není možné, abychom na Vaše otázky odpovídali telefonicky. Kontaktní email je saocomp@saocomp.cz.

Prosíme, nevolejte na jiná tel. čísla, technici mají právo na své volno, volejte pouze na naše servisní číslo, technik, který má službu, se Vám bude v případě akutní situace věnovat.

Dotazy a odpovědi

Zde naleznete dotazy, které nám zaslali zákazníci Kasafiku a odpovědi na tyto dotazy.

Sídlo firmy - Hať ul.Lipová 78